Snyft

Jag trodde jag kunde spara tårarna till avslutningen men redan ikväll kom de första tårarna. Ibland behövs bara ett par meningar från personer som sett ens utveckling från unga år. Personer jag sett upp till och som givit mig en massa inspiration.

Tack!

Idag var det dags att hänga in matchtröjan för gott

/En snyftande Garpen


Något att tillägga?
Postat av: yasse

Garpen.. det är många andra som också blir ledsna, personer som har sett upp till DIG, som DU har gett inspiration! Who knows, du kanske gör sporten stoooor i Australien, det vore väl något ;)

Hoppas att du får det toppen där borta!! När åker du? Kram

2010-03-01 @ 11:00:29
URL: http://yazzifizzles.blogg.se/
Postat av: Garpen

Tack Yazze!



Jag drar i slutet av april.

2010-03-01 @ 11:34:25

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0