Skojig träning

Man gör vad man kan och idag hann vi både sjunga "Ja må du leva" på fyra språk (svenska, finska, danska samt engelska) för Minelli som blev ett år äldre samt skratta i kapp under hela träningen. Stämningen var kanon och det var verkligen en torsdagsträning a lá Zunda.




Noterat från träningen:


-Cissi sköt vår gästspelare stenhårt i huvudet, lite hej-och-välkommen över det hela....sjukt komiskt!

-Jag lyckades tänka på en sak och säga en hel annan när jag pratade med Bella. "-Du kanske ska dö?" kom ut min min mun och det passade verkligen inte in i vår konversation just då.

- Anders avslöjade varför motståndarmålvakten blev alldeles yr och svimfärdigt under matchen mot oss tidigare i höstas. Rätt intressant faktiskt.

-Det pratades massor om barn och ålder idag på träningen

-Jag, Lisa, SS och Jolli Jumper hade en intressant diskussion om svettiga fötter efter träningen

-Minelli fick en födelsedagspresent av Jossan. Alla skrattade och jag kunde höra följande i folkmassan;
"-oj, va stor den är!"
"-den passar ju mig perfekt, jag som är singel och allt" (ironi)


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: JOSSAN

DU E JU FÖR HÄRLIG GNURP!! s

2010-02-12 @ 11:33:31

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0