Ser dubbelt

Åhhh, måste andas ut lite...sitter fortfarande kvar på jobbet och blir nog minst en timme till. Ska ta en paus från allt och summera ihop dagens jobb och förhoppningsvis blir den 5-sidor långa "att göra"-listan till 1-2 sidor. Som sagt, jag borde ha jobbat övertid igår också...

Inte nog med att ögonen går i kors, tröttheten gör sig påmind och jag är sjukt hungrig. Det stinker bajs på kontoret. En av de hundarna som vi brukar få besök av måste ha lämnat spår efter sig. Tack och lov slapp jag ta hand om det men stanken är fortfarande kvar...sköna arbetsförhållanden eller vad säger ni?

kom på att jag måste borde iväg och handla också efter jobbet, kylskåpet står tomt där hemma och dessutom måste jag komma på vad jag ska äta till middag. Kommer bli en lång kväll det här...

Undrar om mitt guldfiskminne ställer till det inför kvällens mission

 

/Garpen på topp (ironi)


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0