Övning ger färdighet

Sedan jag kom hem har jag fixat med ett klipp till vår hemsida för huset vi hyr ut i Thailand. Har skapat ett klipp och lagt upp på hemsidan. Det tog sin tid och jag fick lära mig den hårda vägen (läs: råkade radera filen och fick börja om). Fördelen är att jag nu vet hur jag ska göra och kommer kunna halvera tiden för avslutningsprojektet.

Intresserad av att se klippet, klicka här (ta dig till fliken "rundvandring")


www.thaihouse4u.se

Nästa projekt är att göra ett liknande klipp med bilder från stranden och området.

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Åsa

Va fint ni har det! Har sparat länken för framtida Thailandsresor.:) Kram!

2010-02-18 @ 19:52:04

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0