Hatad av Hässelby

Vaknade med ett ryck imorse och med en klump i magen. Jag hade den märkligaste drömmen på riktigt länge. Jag spelade fotboll i Hässelby med en massa innebandytjejer och jag var hatad och dög inte alls i deras lag enligt den tjej som var sämst och inte ens kunde träffa bollen (den här tjejen har jag mött på innebandynplan och hon har tidigare korat mig till den som haft sämst balans i hela div 1 Ö). Hon hade alla föräldrar med sig + alla andra tjejer i laget, det var helt sjukt. Jag fick verkligen veta hur dålig jag var trots att jag gjorde alla målen. Rätt roligt var att Jeas mamma satt på läktaren och skrek men Jea var inte med någonstans.

 

Den här typen av drömmar får mig verkligen att fundera, vad har rullat i min skalle under senaste tiden, vilka tankar har jag haft osv.

 

Tur att jag spelar i ett helt underbart lag, iaf ett par veckor till ;)

 

/Garpen

 

 


Något att tillägga?
Postat av: Jea

Haha så min morsa är me i dina drömmar... sjukt! undra om det är för att hon skriker så mkt så det sätter sig på hjärnan...?

2010-02-25 @ 17:03:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0