GRATTIS Sten Sture

Efter vad tycks ha varit en sjukt spännande match är det nu klart att Sten Sture kvalar mot Västerås för att ta sig ett steg närmare elitserien. Ett stort Grattis!

Jag skrev ju i mitt tidigare inlägg om fighten att det säkert skulle bli riktigt sköna glädjescener och så blev det också. Men sedan fick jag syn på bilden nedan och fattade ingenting. Någon som kan förklara varför tjejen till höger ser så lugn ut, nästan oberörd,  till skillnad från resten av laget?

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: # 22 på bilden

Tack för dina gratulationer! =) Jag måste säga att jag hade hoppats att det skulle vara Råsunda som hade vunnit östra så att vi hade fått kvala mot er. Det brukar ju vara alldeles lagom griniga matcher! =)



Varför Nyberg sitter som paralyserad när slutsignalen ljöt är det ingen som har något bra svar på, inte hon själv heller. Hon gick nog in i någon slags chock antar jag. Sekunden senare hoppade hon högst på golvet!



Lycka till på ditt äventyr i Australien!



2010-02-28 @ 21:34:44
Postat av: Garpen

Jag måste erkänna att jag saknat fighterna mot er i år. Den där riktiga "hatmatchen" har liksom inte funnits i år. Men men, vi har ju haft ett par sköna drabbningar under årens lopp.



Jag hoppas ni lyckas ta er hela vägen i år och då kommer nog även Nyberg att jubla direkt ;)

2010-02-28 @ 21:58:52

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0