Dags att slipa på orden

Serien börjar närma sig sitt slut och vår avslutningsfest närmar sig. I vanlig ordning är det dags för mig att slipa på orden och skapa årets upplaga av avslutningsdikten a lá Gnurp. Det brukar gå rätt lätt när jag väl kommer in i flowet men innan jag väl är där gäller det att blicka tillbaka och minnas alla skämt, roliga händelser, sköna kommentarer och dylikt. Min blogg är ju mitt bästa verktyg och även om ni läsare inte har fått läsa alla smaskiga detaljer så finns det en hel del att plocka ifrån och saker som får mig att minnas.

 

 

Eftersom detta dessutom nog blir min sista säsong kanske det blir en specialare, får se om jag hinner och orkar. Men en sak är säker, fantasin är det inget fel på iaf =)

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0