Dagarna fylls på

Hela morgonen har det droppat in datum att boka in i kalendern för diverse aktiviteter. När innebandyn nu går mot sitt slut kommer kalenderuppslagen kännas tomma, rätt skönt faktiskt. Men känner jag mina vänner rätt kommer dagarna nog fyllas på rätt snabbt ändå och det är lika bra, för jag vill hinna umgås med alla innan jag åker i den mån det går.

Avslutningdatumet var nästan satt, vi glömde bara den lilla detaljen att lokalen redan var bokad så nu är datumet flyttat framåt ett antal veckor iaf. Ska sanningen fram är jag faktiskt rätt glad över datumändringen, för nu behöver jag inte sitta uppe hela nätterna för att bli klar med mitt lilla projekt.

Hinner jag ikväll är det dags att börja klippa lite i materialet från den senaste festen...hahaha, finns en del helsköna klipp.


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0