Ändrade planer

Genrepet igår gick bra. Coach ändrade uppladdningen inför onsdagens match, vi slipper träna idag och får istället vila upp oss och ladda mentalt inför onsdag.

 


Noterat från träningen
Carey och jag byggde näst intill hela sargen själva, sargen blev lite krokig. Ibland får man offra sig när man är tidig till träningen.


Jea var något olycksförföljd under träningen. Först gick bladet sönder, sedan trampade hon i tuggummi med innebandyskorna. Det var nästan så vi inte vågade släppa ut henne på planen under "två målet" för med den påbörjade oturen kunde gårdagens pass ha slutat hur som helst.


Coach hade träningsvärk a lá första-träningen-för-säsongen och stapplade sig fram. Vi andra bara skrattade, högt och länge.


Jag vann några tekningar mot stjärnorna vid mittcirkeln (läs: SS + Minelli), men jag har en lång väg kvar…

 

Vi är taggade till 1000


Det kommer smälla på onsdag kan jag lova…

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0