3 poäng på menyn

Idag har jag en sådan där skön känsla i kroppen. Känner mig avslappnad, riktigt laddad och har ett leende på läpparna. Idag ska vi kriga om 3 poäng och göra allt vi kan i vår makt för att fixa en seger.




- Hemmamatch

- Sista seriematchen

- Min sista match i Zundatröjan

- Sista uppladdningen med gänget

- Sista Ronjaskriket


Ja, det är många traditioner som byggts upp under alla år i Zundatröjan som plockas fram och utövas för sista gången idag...

Trots att det är en känslomässig match rent psykiskt känns det enormt skoj och som sagt, jag vaknade med ett leende på läpparna imorse. Det vore enormt skönt att få avsluta den här säsongen med en 2:a plats, så vi får se till att ta hem 3 poäng och hoppas Sala Silverstaden kan hjälpa oss på traven mot Telge.

Att ens ha en möjlighet till en andraplats efter den här säsongen som inte varit någon enkel resa, utan präglats av skador och sjukdomar i laget är det hela en bedrift. Med lagkänsla och hjärta kan man komma långt, riktigt långt!

Klockan 17.00 smäller det och som jag ska njuta!



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0