Världens bästa vänner

Gårdagen blir en dag att minnas!

Efter en underbar förmiddag fortsatte dagen med partaj hemma hos SS. Alla som deltog på förmiddagen var även med på kvällen men ju längre tiden gick ringde det på dörren och fler och fler av mina kära vänner dök upp. Det visade sig att dem planerat detta i veckor och jag har varit helt ovetande.

Hjärnan bakom allt; Kirran


Jag fick fina "avskedspresenter" som jag kommer hålla hårt i. 2 st fotoböcker med riktigt fina ord, en zessabok, samt en premunation av svenskt godis när jag är i Australien. Igår insåg jag även att jag inte är helt bekväm i att få saker, föredrar att ge och göra andra glada, men även jag måste kunna lära mig att ta emot ibland.





Var hemma 04.00 och började då läsa några sidor ur fotoböckerna, ingen bra idé. Jag fällde en hel del tårar och blev täppt i näsan =)



Jag har verkligen världens bästa vänner, tack för att ni finns i mitt liv!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Du är VÄRLDENS BÄSTA VÄN SUSAN!

2010-04-11 @ 14:35:39

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0