Jobbet över för denna gång

Har precis kommit hem, har lämnat in nycklar, dator, telefon mm. Sista dagen var intensiv men avslappnad på samma gång. Det kändes i luften att jag gjorde min sista dag. Vi hade en jättetrevlig lunch tidigare idag och jag fick ett par genomtänkta present av mina chefer. På 3 ½ år hinner man lära känna varandra rätt bra och det fanns en tanke bakom varje bok som jag fick. Efter ett gäng beskrivningar satt jag till slut med 5 böcker i min famn.

Först två st böcker om Australien




Eftersom jag älskar lappar så hade mina chefer hittat en perfekt bok. En riktigt underhållande bok. Boken till höger är inte sämre, den ger tips hur man får chefen i säng samt hur chefen kan driva sina anställda in i väggen.


Slutligen tyckte de att jag skulle lära mig chilla lite nu ;)


Jag hann att kika lite i böckerna och de är underhållande, riktigt underhållande.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0