Kirran har planerat allt

Imorgon är det lördag och sedan veckor tillbaka har jag och Kirran bestämt att vi ska umgås. Om vi blir fler vet jag inte eftersom Kirran har planerat allt. Det är tänkt lite som ett "hejdå"-firande, lite tidigt men eftersom vi båda är rätt fullbokade framöver passade morgondagen bra. Det enda jag har fått höra är att vi ska träffas runt 12-tiden och att jag får åka hem och byta kläder vid 15-tiden...hmmm, sjukt nyfiken!

Nu får jag bara hoppas att Kirran frisknat till efter veckan som varit.

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Hahha måste vara jobbigt för dig, du som annars vill ha koll på allt. Nu inte veta nått hoppas du får en bra dag!

2010-04-10 @ 10:34:07
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0