Helt rättvist

Jaha, då var SM-finalerna avklarade och två nya segrare har fått sina medaljer. Jag missade stora delar av damfinalen men såg straffarna och glädjescenerna tack och lov. Herrfinalen var lite av ett sömnpiller, inte alls så bra som jag hade velat. Täby spelade inte alls som de kan och Storvreta vann helt rättvist.


Efter finalerna drog gänget vidare till coach och grillade och umgicks för fulla muggar. Vi avslutade natten med att joina hela innebandysverige på Efterfesten.

Det var en perfekt avslutning på en väldigt rolig säsong. Jag fick umgås med mina lagkamrater, gamla som nya + en massa annat löst folk med ett gemensamt intresse: INNEBANDY



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0