Bloggen går i graven inom kort

Den här bloggen har funnits i ca 3 år och varit ett sätt för mig att skriva av mig, ge andra innebandyintesserade en inblick i vad som föresegår i Zundaland. Jag vet att gamla Zundaiter, föräldrar till spelare, tränare, gamla stadslagstränare, fd tränare, motståndare och även annat löst folk (*ler*) läst bloggen och följt oss zessor. Personer utifrån har kunnat följa oss in i omklädningsrummet och inte bara från läktaren. Jag personligen tycker att alla lag borde ha en blogg, speciellt om klubben/laget inte har en bra hemsida som uppdateras flera gånger per vecka.

Eftersom jag själv avslutar mitt innebandyspelande nu känns det naturligt att också lämna den här bloggen. Men för er som fortfarande är nyfikna på vad som händer i mitt liv borta i Australien kan jag avslöja att en ny blogg är på G. Ja, sanningen är att den redan finns och är i gång, några läsare har till och med redan hittat dit (jag har lämnat lite spår här och där) men designen ska fixad lite och när det är klart släpps den så alla som vill hittar dit.


Dags att låta kronan falla av

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Salas Pappa

Frugan och jag kom hem idag efter 51 timmars väntan i Prag. Therese och Kjelle var åtminstone igår fortfarande kvar på Sicilien. Gissa om det är skönt att vara hemma igen ...

På flyget hem var, tror jag, tjeckiska damjuniorlandslaget i Floorball med. Har inte kollat än om det är någon turnering i Sverige på gång.

Ha det bra Garpen. mvh / vi fans i Silverstaden

2010-04-22 @ 21:33:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0