20 dagar kvar

...sedan sitter jag på mitt livs längsta flygresa, med Australien som slutdestination. Har nog inte riktigt fattat att det snart är dags men samtidigt har jag nog aldrig känt mig så motiverad inför någoting innan. Om jag känner mig lost nu inför vad som kommer att ske kan ni säkert förstå hur jag kommer vimsa omkring när jag väl är framme. Tjejen med det grymma lokalsinnet kommer få börja om från 0 igen. Utmaning, javisst, och ni som känner mig vet att jag älskar utmaningar, det triggar igång någonting i kroppen.

Det ska bli skönt att släppa på kontrollen tills det blir dags att ta tag i allt igen, för den dagen kommer...



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0