Vår nya coach

Jag antar att det finns en del nyfikna läsare där ute som inte riktigt vet hur det ser ut för oss i Zunda inför kommande säsong, vilka nya spelare som kommit och vem som leder laget. Jag tänkte nu lugna er nyfikenhet genom att avslöja Zundas nya ansikten. Vi börjar med tjejen som ska leda Zunda 09/10...

 

Några ledtrådar:
-Jag & Fia spelade med denna tjej i Balrog
-Hon har spelat 49 landskamper med Norges landslag
-Hon har varit en av elitseriens bästa backar

 

Efter helgen i Linköping kan jag konstatera följande:
-Alla zessor har full respekt för vår nya coach
-Det är skönt att ha en coach som har varit i våra skor
-Man kan få dem där extra små tipsen som bara någon som spelare kan känna igen
-Hon besitter bra innebandykunskaper
-Hon lyfter alla zessor bara genom att behålla sitt lugn
-Hon växer för varje träning
-Hon kom med säsongens replik:
håll huvudet högt, annars ramlar zessakronan av

 

Zundas coach 09/10
foto: Kirran


Jeanette Giørtz

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0