TT på besök

Ikväll är det dags igen för träningsmatch mot TT. Ikväll slipper vi zessor skogen (läs: älskar Strandhallen men inte resvägen dit) och får istället spela på hemmaplan, vilket betyder parketten i Solnahallen. Förra matchen mellan lagen var vår första träningsmatch för säsongen och var allt som den första matchen brukar vara…dvs. allt annat än bra! Med andra ord får vi hoppas att kvällens tillställning blir mycket bättre, förutsättningarna finns ju iaf.

Det är alltid roligt och möta gamla zessor och eftersom TT har ett par stycken blir det alltid lite interna fighter och psykningar. Under förra matchen fick jag så mycket stryk (inte av fd zessorna), har fortfarande kvar blåmärken (matchen var 2 veckor sedan) som får mig att minnas fighten och med det i minnet är jag redo för en tuff fight, hoppas bara jag slipper knätacklingarna…

 

 

Min status då?
Ja, efter en veckas sjukdom ska jag iaf göra ett försök och jag lär nog känna rätt snabbt (läs: under uppvärmningen) om det kommer att hålla. Ingen idé att riskera något eftersom jag vill vara hel till helgens träningsläger.  Åh andra sidan kan jag inte spela sämre än under Täbymatchen, var rätt blek på mer än ett sätt =)

 

/Garpen

TT på besök

Ikväll är det dags igen för träningsmatch mot TT. Ikväll slipper vi zessor skogen (läs: älskar Strandhallen men inte resvägen dit) och får istället spela på hemmaplan, vilket betyder parketten i Solna hallen. Förra matchen mellan lagen var vår första träningsmatch för säsongen och var allt som den första matchen brukar vara…dvs. allt annat än bra! Med andra ord får vi hoppas kvällens tillställning blir så mycket bättre, förutsättningarna finns ju iaf.

Det är alltid roligt och möta gamla zessor och eftersom TT har ett par stycken blir det alltid lite interna fighter och psykningar. Under förra matchen fick jag så mycket stryk, har fortfarande kvar blåmärken (matchen var 2 veckor sedan) som får mig att minnas fighten och med det i minnet är jag redo för en tuff fight, hoppas bara jag slipper knätacklingarna…

Min status då?
Ja, efter en veckas sjukdom ska jag iaf göra ett försök och jag lär nog känna rätt snabbt (läs: under uppvärmningen) om det kommer att hålla. Ingen idé att riskera något eftersom jag vill vara hel till helgens träningsläger. Åh andra sidan kan jag inte spela sämre än under Täbymatchen, var rätt blek på mer än ett sätt =)

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0