Träning & Ladiesedition

Tidiga träning ikväll…skönt, då finns det lite tid över till annat efteråt. Jaha, ikväll är det sista träningen innan första hemmamatchen för säsongen. Parketten väntar och jag hoppas att det är ett taggat gäng nere i kväll, speciellt Lisa för nu j***** ska jag vinna tekningar =)

 

Såg att Ladiesedition öppnat igen efter sommaruppehållet (även om sidan just nu har serverproblem) och jag passade på att slänga iväg ett mail till dem med ett förslag. Personligen skulle jag tycka att det var skoj att kunna läsa fler innebandybloggar av damspelare eller lag. Bloggkoll finns ju på innebandy.se men den listan är ju knappast uppdaterad och det finns säkert fler bloggar än så.

 

Dags att äta lite inför träningen och borra ner huvudet i kalendern…

 

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0