Tekning på hög nivå

Träningarna är riktigt lärorika för oss centrar. Vi har alla olika tekningsvarianter och vågar ofta prova nya på varandra vilket är sjukt utvecklande. Exempelvis, under gårdagens träning tekade jag mot Lisa och efter att ha torskat 2 st tekningar på rad (hatar verkligen att torska, även om det bara är en liten tekning) provade jag något nytt och poff så vann jag (läs: Lisa lät mig säkert vinna *ler*). Det sköna med oss centrar är att vi har lite av en intern kamp, det kommer alltid ett litet Yes! eller skratt när man vinner tekningarna, alltid med glimten i ögat.

 

Lisa

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lisa

Allt är en tävling ;) självklart med glimten i ögat. Har en bra känsla inför fredag!

2009-09-16 @ 16:03:43
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0