Tåget kommer ju snart

På väg hem från stan igår fick jag syn på personerna som byter reklam i tunnelbanan. Efter någon minut blev jag lite nervös när det stod 1 minut kvar innan tåget skulle komma och killarna fortfarande stod nere på spåret och jobbade på i lugn och ro. Jag satt nervös på bänken och iaktog situationen medan killarna så klart hade stenkoll på läget.


En annan sak jag undrade över igår var hur många lager av papper som finns i en reklamskylt...måste nog vara en del lager =)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lisa

Dina ord värmer Garpen. Och det betyder mycket att få utmärkelsen :)

Ses ikväll. Nu börjar vi om och laddar inför helgens möte.

2009-09-28 @ 15:51:29
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0