Svordomar vid mittcirkeln

Det gick inte igår heller, jag provade allt men Lisa gick inte att muta. Tekningscirkeln var inte stor nog för oss båda och jag fick se mig besegrad. Det kom nog en och annan svordom från min mun igår och Lisa njöt nog mest av alla =)

Tur nog är det inte Lisa som står och ska teka emot mig på söndag utan någon röd typ.

 

Träningen igår gick annars väldigt bra (bortsett från tekningarna mot Lisa), finns en del överraskningar att ta till och jag hoppas vi kan bjuda publiken på lite skön underhållning.

 

Innan träningen hade Jolly och Peters uppvisning i att imitera Anna Anka i omklädningsrummet. Snacka om att zessorna har naturbegåvning, har en känsla av att vi inte sett det sista av fru Anka i vårt omklädningsrum.

 

Plupp, Plipp, Ullis, Jolly & Foppa

 

Se nu till att komma ner till Solnahallen och kolla på söndag, hemmapremiär och allt.

 

 

 

*LÄNGTAR*

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0