Röd som en tomat

Igår efter träningen tog jag tillfället i akt och la mig på min spikmatta i ca 20 minuter. Var ett tag sedan jag använde spikmattan så smärtan var rätt olidlig i ca 3 minuter men efter ett tag var jag inne i det och njöt av värmen.  När 20 minuter hade gått var jag röd som en tomat om ryggen, halvdåsig och helt avslappnad. Spikmattan är det perfekta sömnmedlet, sov som en zessa i natt så nu har jag bestämt mig för att använda spikmattan efter varje match som avslappning samt efter vissa träningar för att lättare komma ner i varv. Med tanke på att vi tränar sent både måndag och tisdag är det rätt skönt att kunna komma ner i varv snabbt så dagen efter inte är helt förstörd.

 

 

 

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0