Mitt genrep är avklarat

Igår hade jag mitt genrep inför seriepremiären på fredag, medan resten av laget har sitt genrep på torsdag. Jag missar torsdagsträning pga. konferens med jobbet. Vilken annan dag som helst hade passat bättre men vad gör man (läs: bara att gilla läget).

Mina vingar och jag

Genrepet igår gick riktigt bra, min ”femma” fungerade bra och vi skapade chanser och hittade riktigt bra passningsvägar. Det känns verkligen att jag spelat med mina vingar förr (läs: avslutade förra säsongen tillsammans), mycket faller på plats automatiskt och när vi får chansen att pressa är det inte lätt för motståndarna att ta sig ur zon.

 

Bara tanken om fredag gör mig peppad, ska kolla runt på lite ”positiva” bilder idag och under morgondagen för ännu mer pepp.

 

Längtar till fredag…

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Vi får väl hoppas att du får spela med "dina vingar" då...så att du slipper spela med nån som mig...=(

2009-09-17 @ 12:48:06

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0