Lekstuga

Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle öva på tekningar i veckan? Det har jag gjort men jag har mött min övermankvinna, Lisa. Hon hade lekstuga med mig igår, torskade 5 raka och det var så illa (läs: Lisa har hittat en grym teknik) att jag inte ens hann reagera innan Lisa vunnit bollen. Jag kan inte ens skylla på ”Kvedings” pipa…

Lisa

Tosse är försökskanin till på torsdag och ska prova ett plåster a lá Thailand. Jag är extremt nyfiken på hur det går och om det blir någon skillnad =)

 

Igår hade hunden laddat med grym musik, bättre än på mycket länge. Musiken kom tom i rätt ögonblick. Jag och Tosse stod och pratade och nämnde ordet singeltjejer och plötsligt kom Beyoncés, Single ladies. Nästan lite otäckt… =)

 

Nu återstår det bara en träning och jag hoppas alla sjuklingar är tillbaka på torsdag då det ska finslipas inför söndag. Jag har iaf bestämt mig för att ge Lisa en match vid mittplan…

 

/Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Lisa

:D

2009-09-23 @ 11:13:37
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: tosse

ska prova i natt tänkte jag, kanske tom vågar prova lite på låren. kan knappt gå...

ses imorrn (:

2009-09-23 @ 22:41:03

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0