Ledig kväll

Det ska bli så skönt att åka hem och bara vara. Slippa träna och vila upp kroppen och eventuellt komma i säng före 24.00.

Det är mycket nu…galet mycket på jobbet, träning som vanligt och allt annat som snurrar i mitt huvud. Inte hjälper det att jag har så svårt att säga NEJ till saker och ting heller. Kollade i kalendern och min välbehövliga semester närmar sig, även om det är månader kvar. Trust me, semestern kommer vara än mer välbehövlig när den väl kommer och då får och SKA jag njuta- länge! Om jag har mycket nu ska ni se om ett par veckor…puh, blir trött bara av tanken men jag antar att det bara är att ta en dag i taget.

 

 

 

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0