Konferens väntar

Då var det bara en dag kvar tills premiären. Statusen är kanon och jag har bra vibbar inför morgondagen.

 

Ska slänga i mig lite lunch innan det är dags att ta tag i dagens ”måsten” för senare idag inleds den konferens som gör att jag missar kvällens träning. Gillar konferenser men inte det faktum att jag aldrig vet hur länge vi ska hålla på eller vad vi ska göra som ”rolig aktivitet”. Har ju trots allt en premiär att spela imorgon och då vill jag gärna få min skönhetssömn och förbereda mig som jag brukar. Men jag antar att det bara är att släppa kontrollen och njuta av stunden…

 

Ps. ska iaf smula ner lite taggtråd i middagen

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0