Julafton

Igår var Emma (Zundas materialare) nere på träningen och lekte jultomte. Våra nya klubbor hade kommit och i vanliga fall brukar jag vara bland de första att rycka åt mig min klubba, slita av plasten och provskjuta, men igår tog jag min klubba bland dem sista. Eftersom jag har förra säsongens klubba och är supernöjd med den så har jag ingen brådska att byta klubba. Värre är de för dem nya som spelat med annat märke, dags att börja vänja sig =) Hur som helst är det alltid roligt med ny klubba och jag är otroligt glad att vi slipper köpa egna.

Klubban till höger är min favvo

Smidiga Skoog kläckte igår ur sig att jag var en svikare (med glimten i ögat) eftersom jag inte valt samma klubba som hon. Tidigare säsonger har vi alltid haft likadana klubbor och säsongerna har då slutat med att hon slutligen spelat med min klubba (läs: en del missöden har hänt och hennes klubba har gått av). Till saken hör att jag och SS har två helt olika uppfattningar om hur ett blad ska vinklas och att hon har lyckats spela med min klubba i huvudtaget är egentligen ett under =)

 

 

SS & jag, lika som bär =)

 

SS- min nya gröna curveklubba skulle nog passa dig rätt bra trots allt  ;) mohaaaaa….

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: SS

hmmm.. jag är mkt skeptiskt!! Måste se till att min klubba/klubbor håller sig "friska".. ;)

2009-09-15 @ 15:39:41
Postat av: Salas pappa

Vilken "flygande start" i seriespelet. Grattis till 3 p och 2 mål från din klubba - där ser man vad byte av klubba kan leda till ... ;)

Lycka till i fortsättningen

2009-09-18 @ 23:13:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0