Jag mådde fysiskt illa

Igår hade Fia lagt upp ett youtube-klipp på sin blogg och jag hade mina föraningar om vad klippet skulle innehålla innan jag tryckte på play-knappen. Mycket riktigt, efter några sekunder var jag 1. Tvungen att ta bort ljudet 2. Spy. Jag mådde fysiskt illa och hade en konstig känsla i magen.

Jag som nästintill inte kan kolla på program som ”sjukhuset” och andra serier med operationer, blod och sår klarar definitivt inte av att se dessa youtube-klipp. Trots min nyfikenhet blir det för mycket. Bara för att ni ska förstå vad jag menar kommer här klippet:

 

Kom ihåg att jag varnat er!


 

Det värsta är att det tydligen finns mängder av liknande klipp på youtube. Frågan jag ställer mig är; vem fasiken lägger upp dessa klipp och faktiskt njuter av dem?

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0