I väntans tider

Nej, jag är inte GRAVID!

Just nu inväntar jag en massa besked som kommer ge mig svar på vad som händer i mitt liv framöver. Eftersom jag inte har världens bästa tålamod har jag nu börjat med en ny teknik. Jag försöker helt enkelt glömma bort allt och fortsätter vardagen som vanligt, den dagen besked kommer får jag ta tag i saken. Allt har gått rätt bra men under veckan har mina närmaste vänner (som vet vad jag håller på med) frågat hur det går och återigen påminns jag =) Alla är nyfikna men inte i närheten av min egen nyfikenhet.

 

Imorse fick jag iaf ett positivt besked som gör att en pusselbit håller på att falla på plats. Det är inte 100 % klart än men jag hoppas att pusselbiten sitter fast med klister i nästa vecka =)

 

Jag börjar mer och mer tro på ödet och min egen intuition…

 

Sorry för allt flum men en vacker dag kommer även ni att få veta vad jag har för mig…

 

 

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Elin

vilken pusselbit???? Dör av nyfikenhet.....

2009-09-04 @ 17:42:21

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0