Helt slut

Åkte och hämtade upp L innan golfrundan och vi hann med en del update innan golfrundan. Efter lunch på golfklubben blev det lite tight om tid så vi fick nästan småspringa till första tee. Uppvärmning har jag och L slutat med för länge sedan (läs: jag har spelat ca 10 rundor totalt i hela mitt liv). Första hålet gick väl så där, ser det som min uppvärmning men sedan spelade jag förvåndandsvärt jämnt jämfört med tidigare. Är ju fortfarande nybörjare men idag slog jag stundtals riktigt långt och rakt. Framförallt fungerade inspelen bra idag, istället för en putt på 3-4 meter var det många en meters puttar idag....I like! Jag har ju trots allt en perfekt "lärare" i L med ca 5.0 i handikapp så varje runda jag går lär jag mig nya saker, lite av charmen med golf!

Ingen sänkning idag heller men 31 poäng iaf, helt ok. Jag hade ju iaf tur med vädret, shorts och topp blev det och självklart....allt i ROSA ;) 

/Gnurpisch

 


Något att tillägga?
Postat av: L

TAck för de fina orden och tack för en mycket trevlig runda. Sänkningen kommer när du minst anar de

2009-09-20 @ 10:58:33

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0