Följ med backstage

Denna säsong tänkte jag låta er läsare följa med oss zessor in i vår värld innan matchstart och faktiskt ända in i omklädningsrummet... =)

Backstage från seriepremiären (vi börjar lite försiktigt)


Hallen


Möttes av denna plansch vid ingången


Emma hade massor att bära (som alltid) och agerade vägbeskrivare


Omklädningsrummet nästa


Innan samlingen, fikatime och lite skitsnack. Notera vårt kända fikabord, verkligen top notch


Min bänkgranne Bella älskar apelsiner =)


Mina vingar Brännis och Jolly. Bossan hjälper Jolly att hålla i toffsen, vi zessor får hjälp med allt ;)


"väggen" och Lisa älskar att fåna sig och är de som skrattar mest och högst i hela laget =)


Zundahjärtat är med även denna säsong och i år med nya fokuspunkter

Men vilken idé, nu ska jag bara komma ihåg min riktiga kamera så ska jag nog kunna bjuda er läsare på lite roligare bilder. 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0