Avslutade i roligare anda

Efter att ha rensat mina avlopp hemma avslutade jag söndagen i roligare anda genom att åka med Tosse och Jea till Botkyrkahallen och se Balrogs damer köra över Ö-vik. Limpan och Minne hade stundtals lekstuga, riktigt roligt att se. Efter besöket kunde jag konstatera följande:

 

-Hur i all frid orkade jag åka till Botkyrkahallen 4 dagar per vecka under två års tid och dessutom kommunalt från Täby? Åhhh, blir trött bara av tanken.

-Det bor nog allt en liten innebandynörd i Tosse ;)


-Att göra 3-5 mål på en match tillhör vanligheterna för fröken Lindström och hon tyckte inte ens att hon var bra….hallå, Limpan du är en utpräglad målskytt som gör precis det du ska. Om inget annat inspirerar du oss andra innebandylirare genom att få allt att se enkelt ut.

-Vet inte om det är för att Balrog alltid gör så många mål eller om de är mätta men jag skulle vilja se mer glädje, spontan glädje vid målen. Det gjordes ett par riktigt snygga mål igår men på något sätt var stämningen ”ännu en dag avklarad på jobbet”.  Det kanske bara är jag som har missförstått hela grejen med att göra mål och jublar som aldrig förr när jag gör mål, fast och andra sidan gör jag ju inte mål i varje match så när det sker jublar jag lite extra ;)



-Balrog blir att räkna med även denna säsong, frågan är bara hur långt laget räcker med den tunna truppen.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0