Dags att byta?

Jag är en riktig kalendertjej, inte nog med min privata, jag har ca 3 st till på jobbet som används flitigt. Jag har mer eller mindre använt samma typ av kalender under de senaste åtta åren och vant mig med både mönster och färger =). Nu börjar min kalender gå mot sitt slut och en ny måste inhandlas inom kort. Nu till mitt I-landsproblem; ska jag köpa samma eller prova på en kalender från personligalmanacka.se? Jag är lite sugen på en helt ny kalender, nytt år ny kalender, men samtidigt händer ju förhoppningsvis en del saker nästa år som vänder lite upp och ner på saker och ting….hihi


Någon som har en kalender från personligalmanacka.se?

 

 

/Garpen med i-landsproblem


Något att tillägga?
Postat av: Lena

japp jag har en och jag är super nöjd. Hade liksom du haft likadan kalender i x antal år men "vågade" prova och är verkligen super nöjd :=) Du kommer int ebli besviken

2009-09-25 @ 17:19:11
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0