Closure

Veckan går och vi kommer allt närmare söndagsmatchen *längtar*. Brist på sömn verkar vara det som tar på mina krafter just nu. Lovade mig själv att vara i säng innan 24.00 igår, men efter ett spärrat bankkort och lite idol fastnade jag med ett litet projekt och klarade den tilltänkta tidfristen med någon minut, frågan är dock om det var värt det…

Men trots sömnbrist är jag rätt peppad, för egen del börjar allt det roliga nu i slutet av veckan =)

Den här veckan blir jag helt av med något som tagit en hel del energi ifrån mig under de senaste veckorna och det ska bli så skönt att äntligen komma i mål på den fronten. One down several to go…

 

 

 

Ps. Måste rikta ett megastort tack till min mamma och pappa som hjälpt mig in i det sista, det tog sååå mycket mer tid än jag någonsin kunnat ana.

 

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0