Telge väntar imorgon

Ny match väntar i helgen, en lördagsmatch, det var på tiden det är vi inte bortskämda med i Zundaland. Skönt, då slipper man gå och vänta hela helgen. Telge står för motståndet imorgon och det ska bli en rolig match att spela. Telge har ju inlett säsongen riktigt bra så jag tror det kommer blir en intressant match, intensiv och tuff.

 

Förra säsongen när vi åkte ut till Wasahallen fick jag ett mindre roligt samtal från en vän som vände upp och ner på hela dagen och tillvaron just då. Jag kom till start rent fysiskt, men mitt huvud var någon annanstans. Imorgon kan jag lova att jag kommer vara där både fysiskt och psykiskt!

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0