Se det positiva

Efter en jobbig morgon har jag sparkat hål i väggen lugnat ner mig en aning. Jag har bestämt mig för att hitta lite positiva saker som händer just nu istället för att fortsätta lägga energi på personer som tror att dem kan allt efter en dag.

 

Besöksrekord igår…trevligt, åh det var inte ens måndag (läs: förra säsongen hade jag flest läsare på måndagar, oftast dagen efter match). Synd att ni får starta dagen med att läsa om mina aggressioner men jag är ju inte mer än människa =)

 

 

Tänk när man var så här liten och inte hade några problem, det var tider det =)

Träning ikväll (genrep), är inte helt 100 men tillräckligt bra för att träna och slita på parketten. Vad sägs om att lägga lite av den aggression jag känt på morgon till att fokusera på att vinna en tekning mot Lisa ikväll?

 

Lisa- you better be ready ;)

 

/Gaschpen


Något att tillägga?
Postat av: Lisa

uuuuuuh scary!

;)

2009-10-01 @ 14:33:14
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0