Morgonpasset

Vet inte hur jag lyckades men jag drog mig upp ur sängen vid 06.15 och pallade mig ner till gymmet och spinningpasset som startade vid 07.00. Snacka om att det var en chock för kroppen, vet inte om jag fortfarande halvsov när jag satte mig på cykeln. Hur som helst blev det ett riktigt bra och tungt pass för benen. Med tanke på att jag har mitt gymkort men inte haft tid och prioriterat annat under den senaste tiden känns det som att det kanske är dags att få lite valuta för pengarna och faktiskt träna där. Lär nog bli fler pass denna vecka då vi har egen träning veckan ut.

 

Det var mörkt imorse och min känsla var lika suddig som bilden =)

 

Dagens konstaterande efter morgonpasset:


+ klar med dagens träning redan klockan 08.00 på morgonen, nice!


- blir sjukt trött någon timme efter träningen och på eftermiddagen, kroppen och hjärnan vill inte riktigt samma sak ;)

 


 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0