Match, godis & tidig kväll

Hela gårdagen rullade på i ett rasande tempo. Åkte med Kirran och Jolli till Västerås och mötte upp resten av laget. Vi la märket till Hummelsta och Sveriges största godisbutik på vägen, men eftersom vi var lite sena var det bara att brumma vidare.

 


Matchen då?
Ingen kanonmatch med den hade sina ljusglimtar och vi fick våra 3 poäng som vi kom till Västerås för att hämta. Vi är återigen serieledare, iaf ett par timmar till och sedan får Sala/Silverstaden bevisa färg mot Hammarby.

 




Rörigt? Närå, vi har full koll på våra saker ;)


Matchgenomgång


Kirran visar sitt gameface...det verkar som att det fungerade, 2 mål kom från hennes klubba igår




Jolli är redo att lämna omklädningsrummet och inta planen


Min pimpade vattenflaska. Jag har spenderat de första matcherna med att leta rätt på min flaska pga att siffran 18 bara funnits på en sida, så nu tog jag saken i egna händer och skrev 18 på toppen och Emma var snäll nog att skriva siffran på andra sidan flaskan också. Nu ska jag förhoppningsvis hitta flaskan direkt *lycka*


På vägen hem stannade vi i Hummelsta och köpte lite segergodis och det fanns en del att välja på...

 

 




Med tanke på att jag haft huvudvärk sedan fredag eftermiddag valde jag att åka hem och vila efter matchen. La mig på spikmattan i 30 minuter och blev helt utslagen. Sov redan vid 22.30 så jag antar att det behövdes. 

 /Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0