Massor att göra

Jaha, då har jag precis slängt i mig lunchen på 10 minuter för att nu fortsätta gräva ner huvudet i jobb. Efter dagens planering kan jag ju säga att jag är grymt nöjd att vi inte har matchveckor framöver för jag kommer vara begravd med jobb och det kommer bli långa dagar för att hinna med allt. Jag hatar veckor då jobbet kräver så mycket av mig rent mentalt att orken att prestera inte finns kvar för träningarna. Jag har ju trots allt en efterlängtad semester som kommer framöver men fram tills dess blir det fullt ös medvetslöst...


Har en massa saker att skriva om gårdagens match och lite annat men det får bli senare för nu måste jag fortsätta JOBBA!

Ps. Mer knäkonst a lá Fia kommer senare idag =)


/Garpen med en "att göra"-lista som bara blir längre och längre och längre

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0