Komplicerat fall

Var hos tandläkaren nu på morgonen och fick till slut dra ut visdomstanden. Det var ett ”komplicerat fall” som tandläkaren så fint uttryckte det. Inte nog med att jag fick två stora sprutor i munnen, det kom in fler tandläkare för att avgöra mitt öde. Usch det var verkligen skitjobbigt och värst var själva knaket som hördes när tanden lossnade...*ryser*



Sköterskan frågade lite försiktigt om jag ville se tanden och jag slängde snabbt ut mig, trots hela munnen bedövad ”-ALDRIG i livet!”. Jag är känslig för allt som har med blod och sprutor att göra och jag var lite shaky efteråt så de bad mig sitta kvar några minuter och återhämta mig. Nu är iaf den förbannade tanden borta och jag känner mig lugnare och ser fram emot att allt blir bra igen.

 Ps. Sjukt hungrig men jag antar att jag får lida i ett par timmar till, kommer knappt våga äta någoting...

 

/Garpen   


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Uch jag började må illa direkt när jag började läsa om din dom! uch uch tycker inte om bilder (sprutor) och inte heller tandläkaren.



HOppas det blir bättre nu.

2009-10-16 @ 22:00:05
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: carpediemdamen

Gud va hemskt!!! Jag skulle dra ur min för 6 år sen, gick inte har inte gått tillbaka till tandläkaren...Blääääää djävulens verk....

2009-10-16 @ 22:23:34
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0