Känslomässig berg-o-dal-bana

Gårdagen var en enda känslomässig berg-o-dal-bana, man kan nästa tro att jag hade PMS =) Från att ha haft en rätt intensiv förmiddag som skapade en massa aggressioner avslutades dagen med ett glädjebesked jag väntat på i veckor. Vad det rör sig om kan jag förståss inte avslöja än pga. olika skäl men jag kan lova att jag skrek rakt ut hoppade upp och ner trots att klockan var rätt mycket och grannarna sov.

 

Man kan väl säga att ytterligare en pusselbit har kommit på plats, en stor sådan *ler av glädje*

 

 

 

Ps. Tror nog allt att min nyinköpta kamera kommer få jobba hårt framöver…hihi

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lena

ÅHHH JAG TROR ATT DET ÄR DE SOM JAG TROR ATT DET ÄR SÅ GRATTIS GRATTIS!

2009-10-05 @ 00:16:55
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0