Känner mig laddad

Det är inte ofta man jag kommer till måndagsträningarna och är sjukt laddad, oftast brukar jobbet ha sugit musten ur mig, kroppen känns tung och lite öm efter helgens match och jag är allmänt trött. Idag måste vara något sorts undantag för jag känner mig sjukt laddad, trots en intensiv jobbdag har jag redan fokus på morgondagens uppgift; Bajen.

Jag tror känslan kommer av att jag vet med mig att det är två matcher för egen del denna vecka och eftersom jag älskar att spela match (vem gör inte det?) känns hela veckan lättare. Jag kan jämföra känslan mot en vecka när jag vet att det är spelledig helg, visst det är skoj att träffa gänget, skratta och träna men det blir en hel annan sak när man vet att en match väntar.

 

 

 

Kan inte klockan gå lite snabbare, jag vill träna!

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0