Jakten på min Iphone

Igår efter matchen använde jag aldrig min mobil för jag kunde inte hitta den. Jag var absolut inte panikslagen utan tänke att den säkert ligger i min väska eftersom jag la ner bilnycklarna där. Väl hemma började jag leta efter mobilen men kunde inte hitta den, paniken kom smygande. Vände upp och ner på väskan men ingen mobil, ringde efter den men ingen signal hördes. Jag började gå igenom i huvudet var jag hade den sist och kunde bara minnas att den låg i byxfickan när jag åkte hemifrån, men aldrig att jag plockat ur den. Det kan inte vara möjligt att den ramlat ur byxfickan under uppvärmningen, det borde någon ha sett...eller?

 


Jag beslutade iaf att gå tillbaka till bilen och kolla och när jag ringde efter den hörde jag min mobilsignal *lycka*. Men jag kan lova er att det inte var det enklaste att hitta den, var nere med handen och grävde under sätet och hur mobilen hamnat där är en gåta i sig...

 

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0