Grym träning

Gårdagens träning lämnade ett leende på läpparna. Det var länge sedan jag såg ALLA så fokuserade, det var ett helt annat slit och tempo än tidigare. Nu hoppas jag bara att vi fortsätter i samma anda veckan ut och gör oss så redo vi kan på veckans uppgift: Sala Silverstaden

Gårdagens skratt # 1:
Mitt i allt fokus igår kom det ett och annat skratt. Bossan fick mig helt ur fokus för en sekund när hon plötsligt kom fram och sa: ”-Garpen, du har aldrig funderat på att stryka din T-shirt innan träningen?” och pekade på slutet av ärmen på min T-shirt som hade vikt sig lite.  Vid ett annat tillfälle bad coach oss fundera på var vi ville styra våra backar som vi hade i ryggen på övningen. Bossan fick i vanlig ordning mig att skratta genom att säga; ”-jag vill helst att min back går och byter”…drömma kan man ju alltid!

 

Bossan


Gårdagens skratt # 2:
Daniel var nere och visade upp sina nya ”man bag”, very hot! Haha, han var iaf sjukt stolt =) Daniel är verkligen gubben i lådan som får oss att bli glada och positiva och framför allt tänka nytt.

 

Gårdagens fint:
Cissi började med att dribbla bort sig själv men i dribblingen tappade hon bort mig med, så det slutade med att jag var uppe på läktaren och köpte korv medan Cissi var mm från att trycka in bollen.

 

 

"Cissi"



Gårdagens ”I am the queen”:
Inte nog med att Maria “Carey” Peters blev veckans zessa, hon var en j**** på att berätta att hon var bäst, helt enligt order från coach ;)

 

"Carey"


Gårdagens ”vi närmar oss”:
Under gårdagens pass var alla som varit borta en längre tid pga. sjukdom eller skada i gång igen och det gillar jag.  Känns så mycket roligare att se alla igång igen istället för på gymmet eller inte där alls.

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0