Givande trots allt hårt jobb

Det är mycket just nu, tiden bara susar förbi och det är dagar som dessa jag önskar att tiden bara stod still så jag hann med allt som borde göras. Det är många måsten just nu men när allt känns som jobbigast brukar jag tänka på min mammas kloka fras;

 

”- Det finns inga måste i livet, bara att dö!”

Det brukar lätta mitt hjärta och minska stressen en aning iaf. Kanske inte den mysigaste frasen men ack så sann =)

 

 

Avstressande miljö...jag som person kan verkligen går från 100 till 0 av att vistas i skog och natur.

 

Mitt i allt känns det ändå givande att allt jobb under de senaste månaderna äntligen börjar forma sig till någonting bra och jag får chansen att prova på ”resultatet”. Det känns spännande men samtidigt ligger en liten oro i bakgrunden i fall någonting går fel. Men ni som känner mig vet att jag redan har en plan B ;)

 

På tal om projekt fortsatte jag igår att fila på det som kommer ske under 2010. A big change är på G och jag längtar…

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Har du ännu mera planer på saker du ska göra?

2009-10-30 @ 00:23:22

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0