En tuffare period börjar nu


Både jobb- och träningsmässigt.



Snacka om att jag har sovit denna helg, minst 11 timmar per natt, antar att kroppen behövde det. Skönt att iaf känna sig utvilad inför dessa tunga veckor jag har framför mig med jobb och diverse träningspass innan det är dags för en välförtjänt semester för egen del.

 

 

Nu är ju fighterna över för ett par veckor framöver och då kommer vi zessor få slita hårt under diverse fyspass, vilket jag faktiskt ser fram emot, konstigt nog. Antar att årets försäsong inte slet på det mentala på samma vis som tidigare säsonger vilket gör att det ska bli skoj att springa intervaller, hoppa över häckar och allt annat som antagligen kommer stå på menyn.


Det blir att ta dag för dag, vecka för vecka för egen del, men jag har ju trots allt något riktigt avkopplande att se fram emot om 7 veckor *längtar*.

 

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Du vill du inte se fram emot en svettig dans afton på Cliffan??? Lördag??? bara 5 dagar dit...;)

2009-10-26 @ 17:09:57
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Garpen

Har faktiskt annat roligt inplanerat på lördag...får bli en annan gång.

2009-10-26 @ 17:16:53

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0