En och annan svordom

Igår var det träning i vanlig ordning och de flesta zessorna satt och gäspade i omklädningsrummet innan uppvärmningen. Sena träningar gör sitt och just tisdagar är nog tyngst.



De flesta började träningen med sina nya klubbor och det hördes en och annan svordom mellan övningarna =) Jag kunde ju inte vara sämre, så min nya gröna Zoneklubba fick göra premiär. Jag har ju för första gången valt en curveklubba och första intrycket är att den är väldigt skön, dragskotten blir kanon, däremot har jag inte riktigt lärt mig att bladet sitter lite annorlunda (läs: min uppfattning iaf). Fia gav mig världens macka i går som jag bara behövde lägga in, men bladet var inte där det brukar och jag gjorde en riktig miss….så slutligen svor även jag ;)

Ps. På torsdag är min gamla klubba tillbaka…

 

 

Min favorit till höger

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0