Dubbla doser

I mina ögon har hela den här veckan handlat om min J**** visdomstand som inte verkar ge med sig. Nu har jag iaf en tid inbokad så imorgon kommer domen. Just nu känns det som att tandläkaren få göra vad han vill, bara smärtar försvinner.

Har nu bytt Alvedon emot Ipren och förhoppningsvis kommer jag kunna gapa lite större så lunchen kan intas. Det är nog det värsta, att inte kunna äta ordentligt. Visst man kan äta dricka exempelvis soppa men hur roligt är det på en skala?

 

Nej, det är bara att bita ihop de kommande 24 timmarna och be farbror doktor att ge mig dubbla doser av allt om han måste rycka ut något…

 

En sak kan jag iaf lova, jag kommer inte hem med min visdomstand i en burk...*mår fysiskt illa*

 

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0