Det hettar till i Zundaland

En vanlig diskussion mellan mig och SS innan målvaktsuppvärmningen börjar...

 

SS-åh, jag har glömt att märka min klubba

 

G-men det gör ingenting, ingen vill ha din fula klubba ändå

 

SS- nu ska vi inte vara sådan Garpen, du kör ju inte ens med din nya curve

 

G-nä, för jag trivs bra med min gamla så varför byta?

 

SS- men det var ju du som inte tog likadan klubba den här säsongen

 

G-ja jag vet, men vem vill spela med en klubba som väger bly? Men du kan vara lugn SS, slå sönder din klubba i vanlig ordning så får du låna min curve sedan, så kanske du kan börja lira ordentligt ;)

 

SS blänger sedan på mig som bara hon kan göra och jag känner mig då tvungen att träna med min nya gröna curveklubba.

 

 


SS & jag

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0